
Заберемо ваше замовлення в пункті видачі IKEA у Києві і відправимо Новою поштою
Ми не додаємо націнок і комісій до вартості товару
Ви платите тільки за послугу отримання і відправки
Вибирайте зручну доставку
На найближче відділення Нової пошти, або на адресу — доступні будь-які варіанти
Ми подбаємо про ваше замовлення
З 2014 року ми працюємо з товарами IKEA і знаємо, на що потрібно звертати увагу. Ми ретельно перевіримо ваше замовлення на комплектність і відсутність видимих дефектів.
Які способи доставки доступні?


Оформіть замовлення на сайті IKEA Україна
Вкажіть пункт видачі "АШАН Рів-Гош" (вул. Здолбунівська, 17), інакше ми не зможемо виконати вашу заявку. Дочекайтесь електронного листа від ІКЕА про те, що ваше замовлення успішно створено
Заповніть цю форму (це займе лише 2-3 хвилини вашого часу)
Не забудьте вказати всі важливі деталі щодо доставки. Після заповнення заявки, ми надішлемо вам підтвердження того, що ваше замовлення в роботі
Чекайте на СМС від ІКЕА
Щойно ви отримаєте СМС про те, що ваше замовлення вже готове до видачі — повідомте про це нас. Після чого ми заберемо його у найближчий вівторок або четвер*, і відправимо вам Новою поштою
* Якщо ваше замовлення прийшло на пункт видачі, наприклад, у п'ятницю — попросіть продовжити його зберігання ще на 3 дні, коли вам подзвонять з ІКЕА
Вага замовлення |
Вартість послуги, грн |
до 5 кг | 100 |
до 30 кг | 200 |
до 50 кг | 350 |
до 100 кг | 500 |
до 300 кг | 800 |
понад 300 кг | уточнюйте |
Потрібна допомога з розрахунком вартості? Висилайте в чат внизу сторінки артикули та кількість товарів, які ви плануєте замовити — ми порахуємо вагу замовлення та вартість послуги*
* Вага замовлення розраховується із суми ваги упаковок товару. Інформація про вагу упаковок товару знаходиться на сторінці товару на сайті https://www.ikea.com/ua/uk/ у розділі "Інформація про товар / Упаковка". Також, інформація про вагу упаковки, знаходиться безпосередньо на упаковці товару
Важливо знати:
- Магазин не відповідає за ціни, які транспортна компанія встановлює на послуги транспортування, упаковки і страховки вантажів.
- Якщо ви замовляєте недорогий, але габаритний товар, будьте готові до того, що вартість доставки Новою поштою може скласти до 50% вартості самого товару. Це стосується не дорогих (до 1 000 грн.), Але об'ємних або важких товарів. Наприклад, полки ЛАКК, пластикові контейнериі т.п.
- При доставці на адресу, замовлення доставляється до вашого під'їзду, і не включає занос замовлення в будинок і його підйом на поверх. Якщо вам потрібен підйом на поверх - вкажіть це при оформленні замовлення послуги.
Питання та відповіді
-
Як швидко ви відправите моє замовлення?
Ми забираємо замовлення з пунктів видачі ІКЕА і відправляємо їх 2-3 рази на тиждень. Якщо у вас велике замовлення (від 100 кг) - при необхідності, можлива більш оперативна відправка.
-
Що робити, якщо при отриманні я виявляю, що в моєму замовленні чогось не вистачає?
Посилка із замовленням страхується на повну суму. Перед відправкою, ми звіряємо наявність всіх позицій в замовленні за списком. Також, ми робимо контрольне фото перед відправкою. Під час відправки, ми фіксуємо кількість місць і позицій в замовленні, вказуючи цю інформацію в декларації Нової пошти. Завдання одержувача - ретельно перевірити наявність усіх позицій замовлення в доставці. Якщо чогось не вистачає - складаєте акт і претензію до перевізника Нової пошта.
-
Що робити, якщо моє замовлення приїхало пошкодженим?
Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту приймання замовлення вами від служби доставки, відповідальність за його цілісність і збереження несе служба доставки. При виявленні механічних пошкоджень упаковки, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника компанії "Нова пошта" складання відповідного акту (Акт прийому-передачі).
-
Як оплатити цю послугу?
Суму за наші послуги ми вказуємо, як накладений платіж. Якщо це адресна доставка нашим транспортом - можна розрахуватися з кур'єром готівкою або карткою.