Економія до 60%

У порівнянні зі стандартною доставкою IKEA

Докладніше

Заберемо ваше замовлення в пункті видачі IKEA і відправимо його вам Новою поштою

Ми не додаємо націнок і комісій до вартості товару

Ви платите тільки за послугу отримання і відправки

Вибирайте зручну доставку

На найближче відділення Нової пошти, або на адресу - доступні будь-які варіанти

Ми подбаємо про ваше замовлення

З 2014 року ми працюємо з товарами IKEA і знаємо, на що потрібно звертати увагу. Ми ретельно перевіримо ваше замовлення на комплектність і відсутність видимих ​​дефектів.

КРОК 1

Оформіть замовлення на сайті IKEA Україна

Вкажіть пункт видачі "АШАН Рів-Гош" (вул. Здолбунівська, 17). Дочекайтеся отримання електронного листа з підтвердженням того, що Ваше замовлення було успішно створено

КРОК 2

Після отримання листа, заповніть цю форму

Або, якщо у вас мало часу - просто перешліть нам лист із замовленням на цю адресу

КРОК 3

Чекайте дзвінка нашого оператора

Ми зв'яжемося з вами для підтвердження заявки і уточнення деталей, Після чого заберемо ваше замовлення з пункту видачі і відправимо його вам Новою поштою

Вартість послуги

Потрібна допомога з розрахунком вартості? Висилайте в чат внизу сторінки артикули та кількість товарів, які ви плануєте замовити — ми порахуємо вагу замовлення та вартість послуги

Важливо знати:

- Магазин не відповідає за ціни, які транспортна компанія встановлює на послуги транспортування, упаковки і страховки вантажів.

- Якщо ви замовляєте недорогий, але габаритний товар, будьте готові до того, що вартість доставки і упаковки може скласти до 50% вартості самого товару.

- Послуга доставки на адресу увазі тільки доставку до під'їзду, і не включає занос замовлення в будинок і його підйом на поверх.

Питання та відповіді

  • Як швидко ви відправите моє замовлення?

    Ми забираємо замовлення з пунктів видачі ІКЕА і відправляємо їх 2-3 рази на тиждень. Якщо у вас велике замовлення (від 100 кг) - при необхідності, можлива більш оперативна відправка.

  • Посилка із замовленням страхується на повну суму. Перед відправкою, ми звіряємо наявність всіх позицій в замовленні за списком. Також, ми робимо контрольне фото перед відправкою. Під час відправки, ми фіксуємо кількість місць і позицій в замовленні, вказуючи цю інформацію в декларації Нової пошти. Завдання одержувача - ретельно перевірити наявність усіх позицій замовлення в доставці. Якщо чогось не вистачає - складаєте акт і претензію до перевізника Нової пошта.

  • Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту приймання замовлення вами від служби доставки, відповідальність за його цілісність і збереження несе служба доставки. При виявленні механічних пошкоджень упаковки, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника компанії "Нова пошта" складання відповідного акту (Акт прийому-передачі).

  • Суму за наші послуги ми укаиваем як накладений платіж. Якщо це адресна доставка нашим транспортом - можна розрахуватися з кур'єром готівкою. Також можлива оплата послуги за безготівковим розрахунком.

  • Так, така оплата також можлива.

Контакти

Наша адреса:

Київ, вул. Тростянецька, 5

Тел:

(067) 231-81-71